Vistas de página en total

lunes, 15 de diciembre de 2014

Projecte Rossinyol

 

Aquesta foto és del primer dia que vaig quedar la Gabriela, la meva mentorada. No esperava que fes tant mal temps i vaig haver de canviar els plans i vam anar a casa meva. Vam jugar amb les meves germanastres (Adriana i Alejandra) que són més o menys de la mateixa edat al Monopoli i després vam anar a berenar. La Gabriela no parava de riure i estava molt contenta. Vaig descobrir que li encanta la meva gossa i també que li agradava una cantant d'una sèrie que es diu Violeta i sempre canta les seves cançons.



El segon cap de setmana que vam quedar vam decidir muntar l'arbre les dos juntes. A ella li va agradar molt la idea i estava contenta perquè hi havia la meva gossa a casa (la Lluna). Després vam estar jugant al garatge amb els dards i també a l'ordinador.



Aquest cap de setmana (ja el tercer) vaig preparar unes quantes manualitats de nadal per a fer amb la Gabriela. Vam anar a Fornells a casa de la parella de la meu mare i estava la Adriana (una de les meves germanastres) i ens vam passar la tarda fent tot tipus de manualitats perquè se les pogués dur a casa. Li va agradar molt la idea, sobretot quan vaig dir que havia comprat molta purpurina.

M'està semblant una experiència molt divertida, però em costa força parlar-li sempre en català ja que molts de cops no m'entén. Crec que de mica en mica va millorant, i dic "mica" perquè sempre diu ella aquesta paraula i em fa molta gràcia.

Bon dia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario